Tuesday, February 1, 2011

25 Facts About Me, Miss Hasiyna

Hey, peeps...


Aku di-tag oleh pemilik blog ini yang memang suka suki dia saja tag aku, Hehe, jangan marah! Joking tau!. Blog Yang Suka Suki inilah yang tag aku untuk menulis pasal diriku sendiri. 25 facts tuu! Okay, let's start.


1) Aku jenis panas baran. Memang cepat hot dengan benda benda yang remeh temeh. 

2) Suka giler babeyh dengan warna pink, tapi dah beralih kepada warna purple and the latest one suka warna white plak!

3) Jenis yang pemalu dengan manusia yang tak berapa rapat sangat. Tapi kalau dah kenal manusia itu, habis jadi minah kepoh terus! hakhakhak..

4) Orang cakap aku ini hipokrit. Come on, siapa yang tak pernah hipokrit!

5) Sangat tergila gilakan lagu English, cerita English, segala galanya English tapi hati still Melayu okay!

6) Suka pakai high heels walaupun sakit and selalu hampir nak jatuh.

7) Jenis yang suka gaduh. Orang yang cari pasal, aku bukan jenis yang duduk diam je tau!

8) Selalu tolong orang tapi tak pernah sekali pun rasa dihargai.

9) Teringin nak kawan yang jenis sehidup semati. 

10) Minat gila dengan Adam Levine, David Archuleta, Enrique Iglesias dan BRUNO MARS!

11) Suka menari tapi tak pernah nak tunjukkan dekat orang lain.

12) Suka buat benda yang menyeronokkan dan jenis yang action dan adventure.

13) Boleh tahu perangai orang just dengan tengok cara dan perwatakan mereka.

14) Minat movie yang action, comedy. 

15) Tak suka makanan yang terlalu manis dan yang pedas.

16) Suka seseorang dengan hanya melihat matanya.

17)  Jenis yang straight to the point.

18) Tak suka orang yang tak kenang budi.

19) Suka pendam dalam hati.

20) Suka beri semangat dan nasihat kepada mereka yang memerlukannya

21) Selalu menangis tengah tengah malam.

22) Teringin nak pergi Venice takpun Milan.

23) Nak sangat belajar Biotech. ( pretty pretty please)

24) Tak pandai masak tapi in process untuk belajar memasak.

25) Suka benda benda yang misteri.


Hah! Sebenarnya, ada banyak lagi about me, tapi tak berapa nak ingat. Instead, aku suka orang describe pasal aku daripada aku describe pasal diri sendiri. Derr, apa aku merepek ini??


Okay, kena tag kepada 25 orang plak! Sape yang nak, amiklah!

No comments: