Saturday, July 30, 2011

Saya Janji

Bulan puasa nak dekat. 


1 Ogos start puasa, 1 Ogos jugak start exam. Dammnnn!!!!


Sekarang tengah stress dengan study + exam + lecturer yang tak habis2 nak aim kitaorang. Kami tahu kami nakal. ;)




Whatever is it, puasa kenalah jaga kan?




Saya janji untuk tidak mencarut sepanjang bulan puasa. Mulut memang tak dapat jaga. Tapi, bulan puasa kena jaga. Kalau tak, melayang pahala puasa.




Saya janji balik awal ke rumah berbuka dengan family. Eventhough, class paling lambat habis class pukul 6. Sadis kan? Memang hari hari berbuka dalam keretalahh.




Saya janji nak penuhkan ibadah2 wajib and ibadah2 sunat. Payah macam mana pun, saya tetap berusaha untuk melakukannya.




Last sekali, saya janji nak bangun sahur dan tak merungut setiap kali bersahur. 




Hey, 19 Ogos ini ada buka puasa dengan anak2 yatim. Can't wait. Heeee ;)

1 comment:

@amabanzai said...

tolong sampaikan salam aku pada anak anak yatim.