Sunday, September 19, 2010

Eeeeee, geli tahap MAX. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takut

...

Geli

...


YUCKS!!
...


Dengan lipas.. Si Perosak Serangga Bertopengkan macam Alien.

Mesti manusia manusia dekat Bumi ini, ada benda yg tak suka kan? So, i do hate cockroaches since small. I think so.Eeee.. geli... Dahlah ada lipas tu sebelah kaki takde, lipas kena penyek pun ada, lipas cengkerang terbuka, lipas yg fly ala-ala superman, lipas jalan terkedek-kedek macam mak cik jual karipap dekat depan sekolah,bla bla bla...
That's why ke-phobia-an ku in lipas ni, membuak buak.Kalau lipas tu dah mati and dah mcm nak reput pun, aku tetap akan menjauhinya sejauh 5 meter. Yang paling tak tahannya, sebenci benci mana pun dengan lipas ni, lipas lipas ni macam tahu saja and selalu rapat dengan aku.Huhuhu.. Anyway ada a few 'events' yang happen antara aku dengan Si Lipas


First Events


'Kejadian' ini kira kiranya still fresh cause' just happen malam semalam. Adalah macam pukul 12.35 tgh malam, aku pergilah tidur setelah kerja online. Time tu bilik tengah gelap, so pergilah buka switch bathroom. Masa tengah buka tulah, rasa macam ada benda dekat kaki, at first my sense dah rasa macam lipas, tapi fikir maybe kertas kut, lepas dah buka switch tu, sekali pandang bawah nampak seekor lipas ni tengah jalan terkedek kedek.. Lepas tu, pergi panggil my mum and then suruh my mum halau lipas tu. Last2 aku pergi pam guna Ridsect, my 'hero'. Pam sekali tak mati2 and pam dua kali baru innalillahi.... My mum pun helping me sebab dia cakap muka aku time tu macam baru nampak hantu and nampak terlalu kesian.




Second Event


Time ni tengah makan malam. Selalu aku suka makan malam lambat sangat. Tiba tiba nampak macam something tengah crawling dari sisi,tengok2 lipas!!! Aku pun lari terkejut, Si Lipas ni pun lari  terkejut.


Third Event


My bro. always jadi my guidance whenever ada lipas but dia selalu sangat bengang dengan perangai aku yang teramat amat phobia dengan lipas. Yelah, brother always protect sister. Lipas ni suka sangat duk bertengek dekat my bed, macam tahu saja yg i hate u. So, i will call my bro. nie tuk bunuh. Lagi satu, tempat lipas mati pun kat my area. Ishhhhh...                          
-_______________-




Sebenarnya, ada banyak sangat 'kes-kes' berkaitan Si Alien Kecik ni. Disebabkan seekor lipas pun boleh menyebabkan tragedi. Contohnya, ada seorang kawan aku, time tu kat class dia ada lipas, dia pun nak mengelakkan daripada lipas tuh, sampaikan kaki terseliuh and terpaksa balut sampai sembuh. Kesian gilerrr


Ada jugak aku try nak get over my phobia, tapi selalu sangat give up.Dah hampir2 dekat dengan lipas tapi selalu lari jauh jauh. How?!?!?!??!?


Lastly, euwwww geli sehhh!!!!!!!!!!! 


P/S : Kenapa lipas mati terbalik,hah? Kalau phobia dengan lipas panggil apa, yea?





No comments: