Thursday, October 28, 2010

Teenage Dream

Its not about Katy Perry new song TEENAGE DREAM but..

About my own dream..

Ini macam dikira dream yang ingin dicapai dan tak tahu bila nak dicapai..

  1. Aku nak belajar dekat luar negara yang ada salji..
  2. Aku nak sewa apartment bila dah besar dengan kawan kawan (berdikari,duhhh)
  3. Aku nak beli balik kereta Volvo kepunyaan abang aku yang agak lama tapi dah modify jadi sport car. Dia dah jual kereta tuh tanpa pengetahuan aku. Huhuhu, i'm crying and bertekad nak cari and beli kereta tu balik one day!
  4. Aku nak travel around the world and explore apa yang ada kat dunia ini.
  5. Nak buat novel sendiri yang story nye agak outstanding
  6. Teringin nak ke museum of wax dekat London tuh, sebab terlalu kagum dengan patung patung yang diukir sebijik macam manusia sebenar. Wow!
  7. Kalau boleh nak beli satu bangunan Pavilion, Times Square and KLCC!
  8. Nak pergi mendaki gunung berapi yang aktif sebab nak tengok ada apa dalam tuh + nak tgk api tuh meletus dalam helikopter. -.-
  9. Pandai memasak macam chef chef terkenal. 
  10. Nak satu holiday yang perfect dekat kapal cruise 
  11. Nak belajar main piano,violin dan guitar
  12. Nak beli kereta Ferrari, Lamborghini and Porsche..
  13. Nak own satu Big Banglo yang dalam tuh ada macam kemewahan + setiap jenis barang aku macam kasut, beg, etc. penuh dalam setiap bilik..
  14. Ingin merealisasikan impian my dad, be a doctor! =)
  15. Aku macam nak tinggal kat Kutub Atlantik and nak tahu tahap kesejukannya..
  16. Teringin pergi ke Hotel Ice yang everything sume ice!! Yay!
  17. Berjumpa dengan Adam Levine(Maroon 5) and Enrique Iglesias.Dan berkata terima kasih sebab lagu diaorang buat saya gila..
  18. Mempunyai rambut licin dan lembut macam iklan shampoo semula jadi!
  19. Nak belajar bahasa Sepanyol, bahasa Rusia, bahasa Perancis.
  20. Last, teringin ada seorang kawan yang sehati sejiwa macam dalam movie. ='/
Sebenarnya, banyak gak dream dream tapi cukuplah. Nanti orang fikir budak ini mengada ngada. Yang dekat atas pun macam dah terlalu over. -________________-

Satu hari nanti, aku akan cuba achieve sume ini, kalau mampulah!
Tapi, kenalah berusaha and selalu berdoa dan ingat ALLAH  =)

No comments: