Thursday, February 10, 2011

Back Off

This is my first and last entry pasal unsatisfactory.


Aku paling bengang if ada makhluk tuhan ini gunakan facebook or tumblr or blogspot untuk kutuk.


Hey, come on! Kalau tak puas hati kutuk depan depan, pandang muka boleh? 
Setakat nak kutuk dekat blogspot bagai ini, apa barang? 
Ini just menunjukkan yang diri sendiri itu tak berani nak kutuk depan depan kan?


Aku tak kerja ke, duduk rumah je ke and whatsoever ke?
Apa kau susah? Ada aku kacau life kau? 
I still got my parents untuk afford my life until aku dah ada kerjaya yang real, okay! 
Setakat kerja part time ini tak ada benefit apa apa pun. 
Penat bekerja sebulan and apa yang kau dapat? Duit gaji sebulan yang tak seberapa. 
Oh, puh leasee, tak yah nak berlagak yeah!


Aku tak kacau kau, tak kutuk kau, kau jangan nak melebih lebih boleh? 
Life aku. Life kau. Mind your own business 


Sorry.

No comments: